האתר מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות. להצהרת נגישות >

בעקבות הגבלות הקורונה: עלייה בהיקף הפניות למוקד השירות הטלפוני של תאגיד 'מי אשקלון'

בתאגיד עושים מאמצים רבים להתגבר על הגידול בפניות ולקצר את זמני ההמתנה, עקב סגירת שירות הלקוחות הפרונטלי בשל הנחיות משרד הבריאות למנוע התקהלויות.

 

משבר הקורונה נותן את אותותיו גם בהיקף הפעילות במוקד הטלפוני של תאגיד מי אשקלון. על פי נתונים שנאספו באחרונה בתאגיד עולה כי חל גידול של כ-2,000 שיחות בחודש למוקד, לעומת התקופה המקבילה אשתקד. גידול הנובע בעיקרו מכך שהגבלות משרד הבריאות לא אפשרו את המשך הפעילות הסדירה של מוקד שירות הלקוחות הפרונטלי.

בתאגיד נערכו מחדש נוכח המצב שנוצר, תגברו את מערך השירות הטלפוני, וכעת נעשים מאמצים גם לקצר את זמני ההמתנה לקבלת שירות טלפוני.

כחלק מאותה היערכות, חלק מעובדי התאגיד קיבלו אישור לעבודה מהבית, באמצעות תחנות עגינה שהותקנו להם, המאפשרים המשך מתן שירות סדיר לצרכנים.

במקביל, נעשו שיפורים ושדרוגים משמעותיים באפליקציה של התאגיד שכיום מעניקה, נוסף לשירותים הקבועים, גם מענה לצרכנים מרובי נכסים שלא יכולים כיום להגיע למחלקה ולהסדיר את ענייניהם.

שי חזוט, מנכ"ל תאגיד המים: "כמו מרבית המוסדות, גם תאגיד מי אשקלון נדרש להתאים את עצמו למציאות החדשה שנוצרה, להמשיך ולבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר, כשהמטרה המרכזית היא להמשיך ולשמור על שירות איכותי, זמין וטוב לצרכנים. אנו פועלים כעת לתת מענה לכל הפונים ולקצר עד כמה שניתן את זמני ההמתנה, וממשיכים לפעול על פי הנחיות משרד הבריאות למנוע את המשך הפצת נגיף הקורונה. אנו מקווים כי נוכל לשוב בהקדם לשגרת העבודה המבורכת ולהעניק גם שירות פרונטלי לצרכנים. אני מאחל לכולנו ימים טובים יותר, וכמובן בריאות איתנה".

שירות לתושב