פניות הציבור

תאגיד "מי אשקלון" מעמיד את השירות לתושב בראש סדר העדיפויות ופועל ככל שניתן להגברת שביעות רצון הלקוח. 

התאגיד מעמיד לרשות לקוחותיו מגוון ערוצי התקשרות: אתר אינטרנט, מוקד טלפוני, מרכזי שירות לקוחות, פקס ודוא"ל: pniyot@mei-a.co.il.

אם לאחר פניה לאחד מערוצים אלה, אינכם שבעי רצון מהשירות/המענה שניתן לכם, או לחילופין במקרה של הבעת תודה או הצעה לשיפור, באפשרותכם לפנות למחלקת פניות הציבור.

שימו לב ! פנייה זו אינה מיועדת לביצוע פעולות ובירורי חשבונות.

יש למלא את כל השדות/הפרטים האישיים בטופס - טופס שלא ימולא כראוי פנייתו לא תטופל.


למשלוח פניה למחלקת פניות הציבור בתאגיד לחץ כאן


שירות לתושב