האתר מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות. להצהרת נגישות >

מכרז 12/2021

אספקה והתקנה של מערכת קר"מ (קריאה מרחוק של מדי מים) בערים נתיבות ואשקלון


 1.       מי אשקלון תאגיד המים והביוב האזורי בע”מ (להלן : “החברה” ו/או “התאגיד” ו/או “המזמין”) מזמין בזה משתתפים להציע הצעת מחיר לאספקה והתקנה של מערכת קריאה מרחוק למדי מים (קר”מ) בערים נתיבות ואשקלון,   להלן : “העבודות”) ובכל שטח אחר/נוסף אם יורחב תחום רישיון החברה וזאת, בהתאם לתנאים המפורטים במסמכי המכרז.

2.       מכרז זה הינו מכרז כללי לביצוע העבודות לתקופה בת 6 שנים החל ממועד החתימה על חוזה ההתקשרות. לחברה שמורה האופציה להאריך את תקופת ההתקשרות בהתאם לשיקוליו, אלא אם כן הודיע התאגיד 30 יום ממועד סיום התקופה ובכתב על רצונו שלא להאריך החוזה והכול בהתאם להוראות ולתנאים המפורטים במסמכי המכרז. ביצוע העבודות יעשה בהתאם להזמנות שתתקבלנה, אם בכלל, ע”פ דרישת החברה.

3.       ההשתתפות במכרז מותנית בקיום התנאים המוקדמים הבאים (תנאי סף): רשאי להשתתף במכרז מציע, העומד, במועד הגשת הצעות, בכל התנאים המצטברים, המפורטים להלן:

3.1.       המציע או קבלן משנה מטעמו, בעל נסיון מוכח בהתקנת  והפעלת מערכת קר"מ בהיקף של 20,000 מדי מים בין השנים 2016-2021, במצטבר, עבור רשויות מקומיות או תאגידי מים וביוב. מובהר כי המציע יוכל להגיש הצעה בהסתמך על נסיון של קבלן משנה בהתקנת מדי מים מסוג קר"מ בלבד. על המציע להגיש את פרטי קבלן המשנה והאסמכתאות באשר לניסיונו יחד עם הצעתו למכרז.

3.2.       אם המציע מעסיק קבלן משנה מטעמו להתקנת המערכת, לקבלן המשנה יהיה נסיון מוכח בהתקנת והפעלת מערכת קר"מ בהיקף של 10,000 מדי מים במצטבר בין השנים 2016-2021.

3.3.       בידי המציע אישורי כשרות רגילה וכשרות  מהודרת למדי המים המוצעים על ידו כמפורט במפרט הטכני.

3.4.       מחזור עסקים - היקף המחזור העסקי הכספי של המציע או יצרן המערכת הינו לפחות 5,000,000 ₪ (חמישה מיליון ₪ (לא כולל מע"מ) בשנתיים הקודמות לשנה בה מתפרסם מכרז זה הנובעים מפעילות בתחום מדי מים לרשויות ו/או לתאגידי מים בארץ או בחו"ל. 

3.5.       מי שצירף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית של בנק ישראלי בסכום של 50,000 ₪ להבטחת התחייבויותיו לפי המכרז. הערבות תהיה בלתי מותנית בתנאי כלשהו, ניתנת לפירעון ללא כל תנאי ועפ"י דרישה בלבד, בכל מועד שהוא ממועד הנפקתה ועד מועד פקיעתה, ביום 30/06/2022 .

3.6.       מציע המנהל פנקסי חשבונות כדין בהתאם לפקודת מס הכנסה וחוק מס ערך מוסף, התשל"ו-1957 בהתאם לחוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ז-1975.

3.7.       המציע או בעל זיקה אל המציע - כהגדרתו בסעיף 2 ב (א) לחוק עסקאות גופים ציבוריים, התשל"ו - 1976, לא הורשע בפסק דין חלוט, עד למועד הגשת הצעתו במכרז, ביותר משתי עבירות לפי חוק עובדים זרים (איסור העסקה שלא כדין והבטחת תנאים הוגנים), התשנ"א – 1991 (להלן: "חוק עובדים זרים"), או לפי חוק שכר מינימום, התשמ"ז – 1987 ("להלן: "חוק שכר מינימום"), אשר נעברו אחרי יום 31 באוקטובר 2002, ואם הורשע ביותר משתי עבירות כאמור לעיל – במועד הגשת הצעתו במכרז חלפה שנה אחת לפחות ממועד ההרשעה האחרונה.  אופן הוכחת התקיימות תנאי סף זה על גבי טופס 4 למסמכי המכרז.

3.8.       מי שהשתתף בסיור הקבלנים שנערך במסגרת מכרז זה.

3.9.       מציע שהינו אישיות משפטית אחת אשר הינו תאגיד רשום ומאוגד כדין בישראל.

3.10.    המציע הנו יצרן, או נציגו הרשמי המורשה בישראל של יצרן בחו"ל או בישראל, של כל מרכיבי מערכת הקר"מ המוצעת על ידו במכרז זה (כל מדי המים, הרכזות והממסרים).

3.11.    המציע בעל מערכת איכות מאושרת ISO 9001:2015 ע"י גורם מוסמך.

3.12.    אישור לפיו המציע הנו יצרן מערכת התקשורת והניהול/מדי המים או לחילופין אישור מאת יצרן מערכת התקשורת והניהול/מדי המים המעיד כי המציע הנו נציג מוסמך של היצרן בישראל. יש לצרף אישור עבור מערכת התקשורת והניהול ועבור מדי המים בנפרד.

3.13.    אישורי תקן ודגם כמוגדר במסמכי המכרז

על כל המסמכים הנדרשים במסגרת המכרז ותנאי הסף להיות בתוקף ליום הגשת ההצעה ובכלל.

5.   כנס קבלנים יתקיים ביום ה', 16/12/2021, בשעה: 12:00 במשרדי החברה, רח' אבן עזרא 35 (בניין אלון החשמל) קומה 2 אשקלון. ההשתתפות בכנס הקבלנים היא חובה ומהווה תנאי סף להשתתפות במכרז.

6.   את מסמכי המכרז ניתן לקבל לאחר השתתפות בכנס הקבלנים במשרדי החברה, רח' אבן עזרא 35 (בניין אלון החשמל) קומה 2, אשקלון. ניתן לעיין במסמכי המכרז, באתר האינטרנט של התאגיד: www.mei-ashkelon.co.il.

7.   המועד האחרון להגשת ההצעות במכרז (על כל נספחיהן בהתאם להוראות המכרז), הינו ביום 16/01/2022 בשעה 12:00. את ההצעות יש להגיש במסירה אישית (לא בדואר) במעטפות סגורות לתיבת המכרזים שבמשרדי החברה.

8.   לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות למי אשקלון בע"מ, טל': 6793000 - 08.

*** במקרה של סתירה בין האמור במסמכי המכרז להודעה זו יגבר האמור במסמכי המכרז בלבד.




שירות לתושב