האתר מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות. להצהרת נגישות >

מכרז פומבי מס' 06/2024

חידוש צנרת ביוב ללא חפירה בעיר נתיבות

1.   מי אשקלון תאגיד המים והביוב האזורי בע"מ (להלן: "התאגיד", "המזמין") מזמין בזה משתתפים להציע הצעות מחיר לביצוע עבודות לחידוש צנרת ביוב ללא חפירה בשכונת נווה נוי ושכונת נטעים בעיר נתיבות (להלן: "העבודות", "הפרויקט") בהתאם לתנאי והוראות מסמכי המכרז. תקופת ההתקשרות לביצוע העבודות הינה 12 חודשים מיום מתן צו התחלת עבודה ע"י המזמין ותוספת של 21 יום שיוענקו לקבלן לקבלת היתר עבודה / חפירה .

2.   ההשתתפות במכרז מותנית בקיום התנאים המוקדמים הבאים (תנאי סף):

רשאי להשתתף במכרז מציע, העומד, במועד הגשת הצעות, בכל התנאים המצטברים, המפורטים להלן:

א.   הקבלן המשתתף הינו בעל סיווג קבלני כדלקמן:

(1)    הקבלן רשום בפנקס הקבלנים עפ"י חוק רישום הקבלנים לעבודות הנדסה בנאית תשכ"ט – 1969.

(2)   הקבלן הינו בעל סימול 260 בענף ראשי לביצוע קווי מים, ביוב וניקוז בסיווג כספי ב' 3  ומעלה.

(3)   סיווג הקבלן עפ"י רישומו צריך להיות מתאים להיקף הכספי ולסיווג העבודה אשר עליו לבצע.

(4)   לעניין סעיף זה יובהר, כי הדרישה בו נקבעה, בין היתר, מאחר ואומדן ביצוע העבודות הכלולות במסגרת מכרז זה מתאימות לסיווג כספי ב' 3 ומעלה ומאחר ובהתאם לדין, אסור לקבלן לבצע עבודה בהיקף כספי העולה על הסיווג הכספי שלו.

ב.   המשתתף הינו בעל ידע וניסיון מוכח כקבלן ראשי בביצוע עבודות לחידוש צנרת ביוב ללא חפירה ובחפירה קונבנציונלית בשלוש (3) השנים האחרונות לפחות.

למען הסר ספק מובהר בזאת כי משמעות המונח "קבלן ראשי" במכרז זה, הינה שהמציע הוא זה שביצע את העבודות בפועל בעצמו ולא באמצעות קבלן משנה והוא זה שחתם בעצמו על הסכמי ההתקשרות עם מזמין השירות.

על המציע להיות בעל ניסיון קודם בביצוע עבודות בהתאם לכל אחת מהשיטות לחידוש צנרת ללא חפירה, בהתאם לפירוט הבא:

(1)   ניסיון בביצוע שרוול פנימי בקווי ביוב קיימים - CIPP.

הקבלן ביצע עבודות לחידוש קווי ביוב בשיטת CIPP בעצמו ולא באמצעות קבלן משנה, באורך מצטבר של 3,000 מטר לפחות אשר בוצעו במהלך שלוש השנים האחרונות, כאשר מתוך העבודות כאמור הוא ביצע עבודת שרוול אחת לפחות בקו ביוב קיים בקוטר של "14 ומעלה ובאורך של 500 מטרים, לפחות.

הקבלן יצרף להצעתו דוחות מקוריים של 5 בדיקות מעבדה, לפחות, מאתרי עבודה שונים, שנערכו ע"י מעבדה מוסמכת ומאושרת של מרכז הפלסטיקה והגומי לישראל, המוכיחה שהשרוולים, שבוצעו על ידי הקבלן בשיטת CIPP, עומדים בדרישות התקן למודול אלסטיות וחוזק לכפיפה, עפ"י המוגדר במפרט הטכני.

מובהר בזאת כי על מסמכי בדיקות המעבדה להיות מסמכים מקוריים של המעבדה.

(2)   ניסיון בניפוץ צנרת קיימת והשחלת צנרת חדשה – Pipe Bursting.

הקבלן ביצע במהלך שלוש השנים האחרונות בעצמו ולא באמצעות קבלן משנה חידוש קווי ביוב בשיטת ניפוץ צנרת בצינור קיים והעביר דרכו צינור חדש בקוטר 315 מ"מ לפחות ובאורך של 150 מטרים לפחות אשר בוצעו בעבודה אחת.

ג.   מי שצירף להצעתו ערבות בנקאית אוטונומית של בנק ישראלי בסכום של  200,000 ₪  להבטחת התחייבויותיו לפי המכרז. הערבות תהיה בלתי מותנית בתנאי כלשהו, ניתנת לפירעון ללא כל תנאי ועפ"י דרישה בלבד, בכל מועד שהוא ממועד הנפקתה ועד מועד פקיעתה, 6 חודשים מהמועד האחרון להגשת ההצעות ולא יאוחר מיום 02.03.2025.

ד.   מי שהשתתף בסיור הקבלנים שנערך במסגרת מכרז זה.

3.   מפגש מציעים יתקיים ב- 06.08.2024, בשעה 09:30 במשרדי החברה, רח' הארזים 72, בנתיבות. ההשתתפות במפגש המציעים היא חובה ומהווה תנאי סף להשתתפות במכרז.

4.   את מסמכי המכרז ניתן לקבל לאחר השתתפות במפגש המציעים במשרדי החברה, רח' רח' הארזים 72 נתיבות. ניתן לעיין במסמכי המכרז, באתר האינטרנט של התאגיד: mei-ashkelon.co.il

5.   מועד הגשת ההצעות הוא עד ליום 29.08.2024 עד לשעה 10:00. את ההצעות יש להגיש במסירה אישית (לא בדואר), במעטפות סגורות בתיבת המכרזים, שבמשרדי התאגיד ברח' אבן עזרא באשקלון (קומה 2 מעל חנות "אלון החשמל", waze – תאגיד מי אשקלון – בניין הנהלה).  

6.   לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות לטל' :  6793000 - 08.

*** במקרה של סתירה בין האמור במסמכי המכרז להודעה זו יגבר האמור במסמכי המכרז בלבד.



שירות לתושב