אמנת השירות |
אנו, מנהלי תאגיד המים "מי אשקלון" ועובדיו מתחייבים בזאת לרמת שירות לצרכן, לאור ערכי התאגיד, על פי המפורט להלן: 1. שיפור זמני טיפול בפניות לקוחות במרכז הפרונטלי והטלפוני.2. הפעלת מערך בקרה על תהליך הפקת חיובים לכלל הצרכניםלצורך הפקת חשבונית מהימנה ומדויקת.3. סתימות ביוב בקווים באחריות התאגידתחילת הטיפול תוך שעתיים מקבלת ההודעה בתאגיד.4. תיקוני שבר (פיצוצים) בקווי מים באחריות התאגידתחילת התיקון תוך שעתיים מקבלת ההודעה בתאגיד.5. הודעה על הפסקת מים לעבודות מתוכננותהודעה לתושבים לא פחות מ - 24 שעות לפני הפסקת המים.6. טיפול בהפסקות באספקת המים עקב תיקונים או עבודות מתוכננותסיום טיפול תוך 15 שעות מתחילת העבודה.7. הודעה על הפסקת מים בגין תקלותהודעה לתושבים בהתאם לאפשרויות בשטח וסוג התקלה.8. ביצוע חיבורי מים לדירות ובתיםביצוע החיבור עד 48 שעות מחתימת ההסכם לאספקת מים ותשלום עבור החיבור.9. ביצוע חיבורי מים לצורכי בנייהביצוע החיבור תוך 72 שעות מחתימת ההסכם לאספקת מים ותשלום החיבור.10. בדיקת בוררות של מדי מיםשליחת המד לבדיקת מעבדה וקבלת ממצאי בדיקה בתוך 60 ימי עסקים.11. טיפול בפניות ציבורבמסגרת אמות המידה לשירות שנקבעו ע"י רשות המים.12. הערכות בחירוםלהיערך בצורה מיטבית למתן מענה הולם לציבור הצרכנים במצבי חירום או במשברי מים.
|