סניפים ושעות פעילות
עקב שדרוגי מערכות מחלקות שירות הלקוחות יפעלו
ביום שלישי 31.12.2024 עד השעה 13:00 בלבד
(לא תתקיים קבלת קהל אחה"צ בסניף אשקלון)
ביום רביעי 1.1.2025 מחלקות שירות הלקוחות יהיו סגורות
ולא תתקיים קבלת קהל
מידע לתושב
באפשרותכם לקבל מידע ולבצע פעולות מהתאגיד באחת מהדרכים הבאות:
- אתר האינטרנט של התאגיד
- יישומון MAST
- מוקד טלפוני: 1800-800-277
- לדיווח על תקלות ניתן לפתוח קריאה במוקד 106
- לידיעתכם, התאגיד מסתייע במערכת in4you לשליחת הודעות SMS
נגישות בשירות הלקוחות בסניפי התאגיד
"תאגיד מי אשקלון" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שרות העונה לצרכיו הייחודיים. התאגיד השקיע משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה במשרדיו כולל בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. במשרדי התאגיד קיימים מכשירי עזר לשמיעה עבור כבדי שמיעה לרבות סיוע לאנשים עם מוגבלויות עפ”י בקשה. בנוסף קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק וכיסא נגיש.