סניפים ושעות פעילות
לקוחות יקרים
במסגרת שיפור השירות למענכם, ינתן שירות פרונטלי במחלקות השירות באשקלון ונתיבות באמצעות זימון תור מראש בלבד.
את התור תוכלו להזמין באחת מהדרכים הבאות:
- אתר התאגיד >
- המוקד הטלפוני בטל. 1800-800-277
- אפליקציית MAST >
נגישות בשירות הלקוחות בסניפי התאגיד
"תאגיד מי אשקלון" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שרות העונה לצרכיו הייחודיים. התאגיד השקיע משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה במשרדיו כולל בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. במשרדי התאגיד קיימים מכשירי עזר לשמיעה עבור כבדי שמיעה לרבות סיוע לאנשים עם מוגבלויות עפ”י בקשה. בנוסף קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק וכיסא נגיש.