האתר מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות. להצהרת נגישות >

מי אשקלון בקהילה

תאגיד מי אשקלון מאמין כי מעורבות בקהילה חשובה מאין כמוה לטיפוח הקשר בין התאגיד לצרכנים ולעידוד מעורבות חברתית. אי לכך כמידי שנה יוזמת הנהלת התאגיד פעילות חברתית ומשמעותית בקהילה. 

 

טיפות של נתינה - יום המעשים הטובים 2017

עובדי תאגיד מי אשקלון התגייסו למען הגינה הטיפולית בבית החולים ברזילי.
במסגרת יום המעשים הטובים שנערך בתאריך ה28.3.17 התבצעו עבודות שדרוג ופיתוח הגינה הטיפולית השייכת למחלקה הפסיכיאטרית בבית החולים ברזילי.

שדרוג הגינה הטיפולית, המהווה כלי טיפולי חשוב לשוהים במחלקה, התבצע לאחר ביקור עובדי תאגיד "מי אשקלון"  במתחם בית החולים מוקדם יותר החודש, בהובלת הגב' שוש בריגה, מר משה רוטשטיין מנהל המחלקה הפסיכיאטרית ומר יוסי סיאני. במהלך הסיור הדגישו אחראי המחלקה את החשיבות הרבה של הגינה הטיפולית ככלי עזר בפעילות המחלקה וברווחת השוהים בה. תאגיד מי אשקלון השותף ליוזמה זו, שלח את עובדיו ביום המעשים הטובים לביצוע עבודות שדרוג הגינה, אלו בחיוך רחב שתלו צמחי תבלין ונוי וחיברו אותם למערכות ההשקיה. במסגרת עבודות התשתית הונח צינור מים המוביל לגינה בחזית הדרומית והמערבית של המחלקה, וכן הונחו צנרת טפטוף וממטירים על מנת להבטיח את טיבה ושגשוגה של הגינה לאורך כל ימות השנה.


בנוסף לפעילות בביה"ח ברזילי, סייעו עובדי תאגיד "מי אשקלון" בהפקת הפנינג לקשישים מטעם "בית המתנדב" באשקלון. בהפנינג השתתפו מעל ל200 אנשים וכ-90 קשישים, אותם בירכו עובדי התאגיד בכוס מים צלולה תחת השמש הקופחת. מנהלת התאגיד מנסר בתגובה : " אנו גאים בעשייה למען הקהילה, לקיחת חלק ביום המעשים הטובים הינה חלק מהתרבות הארגונית של התאגיד נתינה ושירות לאזרח היא לחם חוקינו"

 

יום המעשים הטובים 2017

 

יום המעשים הטובים 2016

"ביום המעשים הטובים" שצוין ב 15.03.2016 יזמה הנהלת תאגיד המים יום כייף לילדי פנימיית כפר הרוא"ה באשקלון בהשתתפות מלאה של צוותי העובדים וההנהלה. ביום זה נהנו הילדים מפעילות חוויתית של שירים וריקודים, עמדות של הפתעות ואוכל וסדנת צחוק חוויתית בניצוחו של האומן לני רביץ כן ירבו ימים כאלו של תרומה ועשייה בקהילה. 

 

 

יום המעשים הטובים 2016

יום המעשים הטובים 2016

יום המעשים הטובים 2016

יום המעשים הטובים 2016

 
 
שירות לתושב