האתר מונגש לאנשים בעלי מוגבלויות. להצהרת נגישות >

מכרז פומבי 11/2021
לאספקת שירותי הדפסת והפצת חשבונות מים ו/או ביוב, מסמכים נלווים ודברי דואר

כללי

מי אשקלון תאגיד המים והביוב האזורי בע"מ (להלן: "המזמין" או "התאגיד"), תאגיד המים והביוב של הערים אשקלון ונתיבות, פונה בזאת לקבלת הצעות למתן שירותי: עיצוב, פיתוח, וביצוע עבודות הדפסה ו/או הדפסה דיגיטאלית של דברי דפוס ו/או עיטופם והפצתם בדיוור ישיר, באמצעות חברה בעלת רישיון להפצת דואר כמותי ו/או באמצעות בית דואר ו/או באמצעי משלוח אלקטרוניים.

דברי הדפוס כוללים חשבונות מים ו/או ביוב תקופתיים, לרבות חיובים בגין סוגי שירות אחרים וכן, דברי דואר נוספים, בין כצרופות לחשבונות המים ו/או הביוב התקופתיים ובין בהדפסה ובעיטוף נפרדים, ולרבות: הודעות חוב ו/או הודעות דרישה ו/או הודעות דרישה מיידית ו/או חשבונות יתרות ו/או הודעות זיכוי ו/או מכתבים לצרכן ו/או טפסים ו/או חוברות מידע ודיווחים תקופתיים לצרכן, לרבות וכולל - הדפסות אחידות, הדפסות הכוללות נתונים ומידע משתנה, שוברים מובנים לתשלום הכוללים מגנוט ו/או קוד/י קווים ו/או קוד/י קווים ריבועי/יים, עטופים במעטפות או במעטפיות, הכל בהתאם להנחיות המזמין ולצרכיו בכל נקודת זמן ובהתאם להזמנות עבודה פרטניות אשר תופקנה לנותן השירות מעת לעת, בהתאם לצרכי המזמין, בכפוף להוראות כל דין, להוראות ולהנחיות הרשויות המוסמכות בכל נקודת זמן.

תקופת ההתקשרות היא ל 12 חודשים. לחברה נתונה אופציה להאריך את תקופת ההתקשרות בעד 48 חודשים נוספים לפי הוראות מסמכי המכרז.

השירותים, היקפם ותנאיהם מפורטים במסמכי המכרז.


תנאי סף להשתתפות במכרז

רשאי להשתתף במכרז כמציע רק מי שעומד במועד האחרון להגשת הצעות למכרז בכל התנאים המצטברים המפורטים להלן:

1.       מעמד משפטי

         א.    מציע שהינו אדם פרטי – המציע הינו תושב ישראל.

         ב.    מציע שהינו שותפות – השותפות רשומה כדין ברשם השותפויות.

          ג.    מציע שהינו חברה – החברה רשומה כדין ברשם החברות.


2.       ניסיון ותנאי סף מקצועיים

א.   בכל אחת מהשנים 2019 ו – 2020 סיפק המציע בעצמו שירותי הדפסה דיגיטלית של לפחות 180,000 חשבונות מים ו/או ביוב ו/או חשבונות אחרים וצרופותיהם במצטבר לשנה, לשתי רשויות מקומיות ו/או גופים ציבוריים או יותר, מתוכם לפחות תאגיד מים ו/או ביוב אחד.

ב.   בכל אחת מהשנים 2019 ו – 2020 סיפק המציע, בעצמו או באמצעות קבלן משנה מטעמו, שירותי דיוור ישיר של לפחות 100,000 חשבונות מים ו/או ביוב ו/או חשבונות אחרים וצרופותיהם במצטבר לשנה, לכל הפחות לשני תאגידי מים וביוב ו/או רשויות מקומיות ו/או גופים ציבוריים.

 ג.   למציע או לקבלן משנה מטעמו היתר תקף ממשרד התקשורת, למועד הגשת ההצעה, למתן שירותי דואר כמותי.

3.       מחזור כספי – למציע מחזור כספי של 500,000 ₪ לפחות משירותי הדפסה ו/או הפצה בממוצע בכל אחת מהשנים 2019 ו – 2020 לפי אישור רואה החשבון המבקר של המציע.

4.       מציע אשר צירף להצעתו ערבות בנקאית, בהתאם להוראות מסמכי המכרז.

5.       ההצעה תוגש על ידי ישות משפטית אחת בלבד, וכל המסמכים הנדרשים במכרז, כולל הערבות הבנקאית יהיו על שם המשתתף במכרז בלבד, למעט אם צוין במסמכי המכרז אחרת.


עיון במסמכי המכרז וקבלתם

ניתן לעיין במסמכי המכרז ולקבלם, ללא תשלום, במשרדי המזמין בימים א' עד ה', בשעות 09:00 עד 15:00 וזאת החל מיום א', ד' בחשון התשפ"ב, ה – 10.10.2021 ועד למועד האחרון להגשת ההצעות למכרז, בתאום מראש עם בקי אבנאים, מנהלת אגף שירות לקוחות בטלפון מספר 08-6793000.

מציעים פוטנציאליים (בתי דפוס בלבד) יכולים לבקש את קבלת מסמכי המכרז באמצעות הדואר האלקטרוני becky@mei-a.co.il תוך מסירת פרטי התקשרות – שם איש קשר, מספר טלפון וכתובת דואר אלקטרוני ומסמכי המכרז יישלחו אליהם באמצעות הדואר האלקטרוני, על פי הפרטים אותם מסרו.

כמו כן, ניתן לצפות בנוסח המודעה ובתנאי הסף למכרז באתר המרשתת של התאגיד בכתובת www.mei-ashkelon.co.il   וזאת החל מיום א', ד' בחשון התשפ"ב, ה – 10.10.2021.


ערבות

המציע יצרף להצעה ערבות בנקאית בלתי מותנית (אוטונומית) בסכום של 40,000 ש"ח בנוסח הנדרש במסמכי המכרז, לטובת המזמין, להבטחת קיום תנאי המכרז, ההצעה, חתימה על החוזה וקיום הוראותיו.


שאלות והבהרות

מציע המעוניין להעלות שאלות הבהרה מתבקש להפנותן בכתב, בעברית, ובאמצעות קובץ Word MS בלבד אל גב' בקי אבנאים, מנהלת אגף שירות לקוחות, באמצעות הדואר האלקטרוני לכתובת becky@mei-a.co.il, ולאשר את קבלת הודעת הדואר האלקטרוני ושלמותה באמצעות מספר הטלפון 08-6793000 ובאמצעות קבלת אישור במייל חוזר על קבלת הודעתו. העתקים של הדואר האלקטרוני ישלחו, במועד משלוח השאלות, לכתובת הדואר האלקטרוני: orenelne@gmail.com. שאלות אשר תועברנה באמצעות קובץ PDF לא תיענינה.

על השאלות להיות מנוסחות באופן ברור, ענייני ולכלול במסגרת השאלה את מספר העמוד, מספר הסעיף ותוכן הסעיף אליו מתייחסת השאלה.

למען הסר ספק יובהר כי על המציע חלה החובה לוודא את קבלת שאלות ההבהרה כאמור במשרדי המזמין. השאלות כאמור תועברנה לא יאוחר מיום ב', י"ב בחשון ה'תשפ"ב, ה – 18.10.2021 בשעה 16:00.

במסמך השאלות תצוין באופן ברור כתובת הדואר האלקטרוני למתן התשובות.


הגשת הצעות

תשומת לב המציעים כי מדובר במכרז דו – שלבי, כלומר מעטפת המחיר לא תיפתח עד לאחר בחינת עמידת המציע בתנאי הסף ומתן ציון האיכות להצעה.

בהתאם לכך, תוגשנה ההצעות בארבע מעטפות: מעטפה ראשונה אשר תכלול את טופס 1 במסמך 6 – "הצהרת המציע והצעתו" כשהוא מלא וחתום על ידי המציע. על גבי מעטפה זו ייכתב "מכרז פומבי 11/2021 – הצעת מחיר", ללא כל סימנים מזהים ו/או כיתוב אחר; מעטפה שניה אשר תכלול את יתר המסמכים, הטפסים והתצהירים, כנדרש במסמכי המכרז, כשהם כרוכים יחד על פי סדר הופעתם במכרז, ואת ערבות המכרז. על גבי מעטפה זו ייכתב "מכרז פומבי 11/2021 – מסמכי ההצעה ללא הצהרת המציע והצעתו", ללא כל סימנים מזהים ו/או כיתוב אחר; מעטפה שלישית אשר תכיל בתוכה את שתי המעטפות הראשונות. על גבי מעטפה זו ייכתב "מכרז פומבי 11/2021", ללא כל סימנים מזהים ו/או כיתוב אחר; מעטפה רביעית יש להכין שני סטים של ההצעה, אחד מקורי ואחד נאמן למקור, כל אחד מהם בנפרד באופן המפורט לעיל לעניין המעטפה הראשונה, השנייה והשלישית, ולהכניס את שניהם (המקור ועותק נאמן למקור), למעטפה אחת שאיננה נושאת סימני זיהוי כלשהן, שעליה יירשם "מכרז פומבי מס' 11/2021" בלבד; 

את ההצעות, כמפורט בתנאי המכרז, יש להגיש במסירה ידנית בלבד,  אל תוך תיבת המכרזים במשרדי המזמין ברחוב אבן עזרא 35 בעיר אשקלון, וזאת, לא יאוחר מיום א', כ"ה בחשון ה'תשפ"ב, ה – 31.10.2021 בשעה 12:00. הצעה אשר תישלח בדרך אחרת תיפסל.

המזמין אינו מתחייב לקבל את ההצעה הזולה ביותר או כל הצעה שהיא.

במקרה של סתירה בין מודעה זו לבין הוראות מסמכי המכרז יגברו הוראות מסמכי המכרז.


שירות לתושב