סניפים ושעות פעילות
תושבים יקרים
בין התאריכים 25-29.8.2024 (כולל) לא תתקיים קבלת קהל בסניפים בשעות אחה"צ
ומחלקות שרות הלקוחות יהיו סגורות החל מהשעה 15:00.
ניתן יהי לקבל מענה באמצעות המוקד הטלפוני ו/או באפליקציית MAST.
שעות מענה בירורים במוקד:
ימים א'-ה' 08:30-20:00
יום ו' 08:30-12:30
שעות מענה תשלומים במוקד:
ימים א'-ה' 08:00-22:00
יום ו' 08:00-12:30
מחלקת שירות הלקוחות של סניף אשקלון עברה למשכנה החדש
בבית פרנק, רחוב הרצל 5 (קומה 1), אשקלון.
נשמח לראותכם.
קבלת שירות מותנית בהזמנת תור מראש בלבד .
נגישות בשירות הלקוחות בסניפי התאגיד
"תאגיד מי אשקלון" פועל רבות להנגיש את שירותיו לציבור האנשים עם מוגבלות במטרה להעניק חווית שרות העונה לצרכיו הייחודיים. התאגיד השקיע משאבים רבים בכדי לאפשר נגישות מלאה במשרדיו כולל בשירות ובנהלים, בהתאם לנדרש בחוק. במשרדי התאגיד קיימים מכשירי עזר לשמיעה עבור כבדי שמיעה לרבות סיוע לאנשים עם מוגבלויות עפ”י בקשה. בנוסף קיימות עמדות נגישות הכוללות דלפק וכיסא נגיש.